Zobacz nowy katalog

Aplikacja
Reklamacje / uszkodzenia

Reklamacje
Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.Reklamacje wynikające z różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.Reklamacje wynikające z wadliwego wykonania towarów będą rozpatrywane zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. paragon fiskalny.W przypadku, gdy paczka dojdzie do Państwa w stanie uszkodzonym, prosimy o sporzadzenie protokołu szkód w obecności listonosza i kontakt z nasza firmą. 

 

Odesłanie towaru
Towar należy odesłać na własny koszt do sprzedawcy. Po otrzymaniu wadliwego towaru możemy wystawić korektę faktury albo przesłać Państwu nowy egzemplarz towaru. 


Uszkodzenie paczki
W przypadku, gdy paczka dojdzie do Państwa w stanie uszkodzonym, prosimy o sporzadzenie protokołu szkód w obecności listonosza i kontakt z nasza firmą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl